Wednesday, March 3, 2010

Kasut Converse

Jumaat lepas, aku bawak Alia & Lutfil jalan-jalan Mid Valley. Nak belikan kasut Lutfil.  Aku bawak pegi Studio R.  Semua dia tak bekenan.  Sekali lalu depan kedai Converse.  Terus dia ajak singgah.  Terus Lutfil tunjuk kasut Converse All Star hight cut kaler itam.  Tanpa kompromi.  Memang itu yg dia berkenan.  Aku dulu masa darjah 4, nak mintak kasut Power kat abah bukan main aku pikir 2-3 kali...makan ais krim pun aku lap kat baju je...budak2 sekarang bukan main lagi bergayanya...heh

6 comments:

  1. anak bapak
    (jawa peranakan)

    ReplyDelete
  2. lu dengar lagu kat panggung wa tu..n3 wa khas untuk lu bro

    ReplyDelete
  3. Salam singgah bro..anak dedulu tau bapak depa susah..anak sekarang tau bapa depa senang..he hee..

    ReplyDelete
  4. Anak-anak zaman moden..Dulu kasut warrior pun dah kira ok..

    ReplyDelete
  5. gua layan kasut penguin..
    (jawa peranakan)

    ReplyDelete
  6. kids nowadays... will not accept NO for an answer...

    ReplyDelete