Friday, June 25, 2010

entry kosong...(poket pun tengah kosong, celaka!!)

cilaka juga, dah beberapa hari aku xde idea.  puas aku mencari idea untuk ditulis. tak mari jugak.  saja aku duduk dalam toilet lama-lama time berak, kalau kalau idea sampai.  Haraammm...rhuyub ntah ke mana...

aku bukan nak idea yg berat berat, isu isu besar.   nak yang ringan ringan je.  yang besar besar biar la penulis lain yg buat.  susah juga sebenarnya nak menulis.  walaupun benda yg nak ditulis entah apa-apa...

ahh...besok kena pegi penang plak...harap2 ada yg menarik di penang untuk dikongsi dalam goblog ini...

1 comment:

  1. Dah dekat 1/2 bulan aku tunggu2 kalau2 ada yg menarik kat penang kau nak kongsi kat sini.... dengar2 anak2 mami kat sana MARI2...... kurang2 "post" la 1-2 keping gambar anak2 mami..... jangan la makan sorang2 jer.... ingat2 la folowweerrrr......! :-aLCapone-

    ReplyDelete