Thursday, January 28, 2010

Birthday Present

Surat Beranak Tulis :  29 Jan 1975, Rabu 4.15 ptg.


Maknanya esok petang genap la 35 tahun...esok la birthday aku.  Hadiah birthday jgn cerita...kek 3 tingkat, kasut lampu lampu, kereta kontrol, lego, kasut roda, senapang ala-ala M16, sambutan di restoran makanan segera...semua aku tak pernah dapat. Satu hari aku tanya mak, untuk menuntut keadilan.


aku  : mak kenapa orang tak pernah dapat hadiah hari jadi?
mak : nak hadiah apa lagi? Hari-hari mak sembahyang doakan anak-anak mak sihat sejahtera, hidup gembira...jadi orang baik.  Kira hadiah la tu...


Amacam? Sejak tu, aku tak pernah mengharap hadiah harijadi, doa mak aku dah cukup champion utk jd King of Hadiah. Tapi...mana la tau kot kejap-kejap lagi ada kawan-kawan call nak belanja bercuti ke oversea main main salji, boleh la aku consider balik takhta King of Hadiah tu...heehe

No comments:

Post a Comment