Wednesday, August 3, 2011

Gajah Duduk






















Semalam ada beberapa gajah duduk berhampiran aku masa sembahyang terawikh di masjid Karupang.  Ada 2-3 ekor gajah duduk saf depan aku.  Belah kiri kanan pun aku perasan juga beberapa ekor.  Gajah Duduk ni, dengar kata brand kain pelikat baik punya.  Entah, aku mana tahu.  Aku tak pernah beli kain pelikat.  Kain pelikat pun aku ada selai je.  Itu pun rembat dalam gerobok buruk abah.  Nak tahu lebih-lebih sila ke www.gajahduduk.com

Dulu masa kecik Anuar Zain ada nyanyi lagu kain pelikat.  Comel Anuar Zain...kiut sangat!!

2 comments:

  1. Gajah duduk memang terbaeekk.... aku ada dlm 8 gajah duduk.... cuma susah sket la nak cari gajah duduk utk anak2....
    :-aLCapone-

    ReplyDelete
  2. perghh sampai 8 helai...mintak 1

    ReplyDelete