Monday, October 25, 2010

Teh Panas Bikin Panas

Tadi pagi aku minum di cafe hospital Gleneagles Jalan Ampang...cafenya biasa-biasa je....

Aku                : Teh panas satu
Awek cashier :  Minum sini?
Aku               :  Ha'ah

Awek cashier pusing belakang buat teh untuk aku dalam cawan size comel. 

Awek cashier : RM5.50 bang
Aku               : Babi!!! (dalam hati la tapi..)

Aku berazam kekal sihat supaya nanti tak payah hantar aku masuk hospital nak minum teh pun kena bayar mahal-mahal...

5 comments:

  1. hospital Gleneagles... hehehe

    ReplyDelete
  2. cekik darah! lintah darat...

    ReplyDelete
  3. Tu la kau masa awek cashier tu pusing belakang buat teh apa kau fikir kan kat dlm kepala kau tu.....? Sebenor nye harga teh tu RM1.20 jer.... yg lebih tu caj royalti utk apa yg kau pikirkan masa pandang blakang awek cashier tu..... heheheh...
    :-aLCapone-

    ReplyDelete